Magazine – ‘Special’ 40 jaar Hersenbank

Dit zijn de projecten waar ik echt gelukkig van word. Voor het 40-jarig jubileum van de Nederlandse Hersenbank werd ik gevraagd een speciaal magazine te ontwerpen voor hun jubileumevenement.

Voor Stichting vrienden van het Herseninstituut ontwierp ik een magazine vol met verhalen ter gelegenheid van het 40-jarig bestaan van de Nederlandse Hersenbank.

Tijdens de viering kwamen onderzoekers, psychiaters, toekomstige hersendonoren en hun naasten samen om terug te blikken op wat is bereikt en vooruit te kijken naar de toekomst van het hersenonderzoek. Een bijzonder moment was de aanwezigheid van Koningin Máxima, die met haar komst deze belangrijke mijlpaal extra betekenis gaf.

In het magazine staan uiteenlopende interviews met mensen die op verschillende manieren betrokken zijn bij de hersenbank – van donoren tot mensen met ervaring met psychische kwetsbaarheid. Hun verhalen onderstrepen hoe essentieel het is om de hersenen te blijven onderzoeken en te blijven investeren in wetenschappelijk onderzoek.

Ik voel me dankbaar dat ik met mijn werk een kleine bijdrage heb mogen leveren aan dit waardevolle doel. Via ontwerp heb ik mij mogen inzetten voor wetenschap en zorg. Het was een bijzonder moment om het magazine eindelijk in handen te hebben toen het gedrukte exemplaar per post thuis werd bezorgd.

Share the Post:

Samen ook iets moois creëren?

Misschien ook interessant...

visuele identiteit

Vier seizoenen blij – Samen groeien met de seizoenen

Voor Vier seizoenen blij ontwierp ik een branding en visuele identiteit die de passie van Loes voor natuur en mensen weerspiegelt. Het merk draait om schone, duurzame planten en het inspireren van mensen door groen. Met een flexibel logo, huisstijl en middelen voor online en offline communicatie kan Vier seizoenen blij nu haar verhaal op een herkenbare en betekenisvolle manier delen.

Lees meer...