Pre-order ‘Flow’ gewoven (wand)deken

De pre-order voor de geweven ‘Flow’ deken is geopend. In deze post vertel ik je alles over het ontwerp, het maakproces en hoe de pre-order werkt.

Tot en met 18 januari 2026 kun je mee bestellen met de pre-order voor de gewoven (wand)deken van mijn ‘Flow’ design! De dekens zijn exclusief te bestellen via mijn eigen shop en worden alleen geproduceerd op basis van het aantal pre-orders. Dat betekent: alleen wat wordt verkocht, wordt ook daadwerkelijk geproduceerd.

Pre-order en verzending
Na het sluiten van de pre-order op 18 januari worden de dekens rond 19 januari besteld bij de weverij in de Verenigde Staten. De productie duurt daar ongeveer 4 tot 6 weken. Zodra de dekens bij mij in de studio aankomen, verstuur ik ze zo snel mogelijk.

Deze tapestry/deken wordt in de Verenigde Staten gemaakt met een speciale weeftechniek die mijn ‘Flow’-illustratie vertaalt naar lagen van draad en textuur. Het resultaat is een zachte, rijke en gedetailleerde deken met een licht tactiele uitstraling, een heel andere ervaring dan een geprinte stof.

Je kunt hem gebruiken als comfortabele deken op de bank of het bed, maar ook als wandtapijt/kunstobject aan de muur.

Thank you
Als extra bedankje ontvang je bij elke pre-order een A3 ‘Flow’ Art Print cadeau.

Specificaties
Formaat:
+/- ongeveer 180 × 135 cm

Materiaal:
Een mix van 100% katoen en gerecycled katoen.
De deken is machinewasbaar, geschikt voor de droger en wordt met gebruik alleen maar zachter.

Over het weefproces
De dekens worden geweven op Jacquard-weefgetouwen, bediend door ervaren vakmensen. Zij vertalen het ontwerp naar een gelaagde structuur van draden, wat zorgt voor die kenmerkende geweven look en feel.

Limited edition
Deze dekens worden in kleine oplage geproduceerd. Door te werken met een pre-order weet ik zeker dat er geen overproductie plaatsvindt. Dat maakt dit ‘Flow’-design een limited edition, met zorg en aandacht gemaakt.

Heb je vragen over de pre-order of twijfel je ergens over?
Stuur me gerust een berichtje, ik help je graag verder!


Share the Post:

Samen ook iets moois creëren?

Misschien ook interessant...

visuele identiteit

Vier seizoenen blij – Samen groeien met de seizoenen

Voor Vier seizoenen blij ontwierp ik een branding en visuele identiteit die de passie van Loes voor natuur en mensen weerspiegelt. Het merk draait om schone, duurzame planten en het inspireren van mensen door groen. Met een flexibel logo, huisstijl en middelen voor online en offline communicatie kan Vier seizoenen blij nu haar verhaal op een herkenbare en betekenisvolle manier delen.

Lees meer...